Zaznacz stronę

Gdzie eksportować

Optymalizacja kierunków eksportowych

Gdzie sprzedaje Twoja konkurencja? Sprawdź:

Zostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą.






    Rozwój działalności eksportowej jest decyzją strategiczną.

    Najkosztowniejszy błąd w eksporcie to niewłaściwy wybór rynku. Każdego dnia tysiące przedsiębiorców podejmuje decyzje o wyborze rynku eksportowego w oparciu o subiektywne opinie, zachowania konkurentów oraz przeczucia.

    Kluczowe problemy eksportu

     

    Dlaczego właściwy wybór rynku jest ważny?

     

    1. Optymalizacja kierunków eksportowych to podstawa efektywnej strategii rozwoju eksportu.
    2. Wybór odpowiedniego rynku skróci czas i koszty związane z eksportem, a to oznacza wzrost sprzedaży eksportowej.
    3. Skuteczna decyzja strategiczna pozwoli na rozwój do statusu przedsiębiorstwa międzynarodowego.

    Jak ocenić efektywność wyboru rynków docelowych?

      Na jakiej podstawie dokonano wyboru rynków docelowych w Twojej Firmie?

      Bliskość geograficznaDuży rynek, duża ilość potencjalnych konsumentówOdpowiedni zespół pracowników znający dany rynekOgólna wartość branży na wybranym rynkuRozpoznanie rynkuKontakt z lokalnymi partneramiMamy zapytania ofertowe z tego rynkuWiadomo, że na dany produkt/usługę jest zapotrzebowanieKonkurencja krajowa sprzedaje na dany rynekJest to rynek o wysokim wzroście PKBJest to rynek o szybko rosnącym PKBAnaliza danych statystycznych i/lub celnych wg kodów HS produkcjiInne

      Metodologia ITRO

      • Określenie kodu HS produktu

      • Analiza i przetwarzanie danych celnych dot. globalnego importu i eksportu na 150 rynków świata

      • Analiza i przetwarzanie danych celnych dot. importu i eksportu największych & najbliższych graczy rynkowych

      • Analiza i przetwarzanie danych celnych dot. eksportu Polski oraz określenie 50 największych importerów z Polski

      • Analiza i hierarchizacja rynków oraz rekomendacja perspektywicznych kierunków wg kodu HS produktu

      Export Indicator Export Indicator

       

      to narzędzie ITRO do wyboru rynków docelowych oraz optymalizacji istniejących w firmie kierunków eksportowych w oparciu o dane statystyczne według kodu HS​ produktu z urzędów celnych i statystycznych na 150 rynkach świata.

      Export Indicator [Global Trade Data]

      Sprawdzimy jaki potencjał eksportowy tkwi w produktach Twojej firmy oraz na jakie rynki zagraniczne warto postawić, decydując się na rozwój sprzedaży za granicą.

      rynków świata, dane statystyczne z obrotu danym towarem

      podjętych decyzji strategicznych dot. wyboru rynku na podstawie raportu

      kodów HS produktów dostępnych do analizy

      Jak odpowiednio wybrać rynek docelowy z raportem Export Indicator?

      Export Indicator to alternatywa dla drogich badań marketingowych prowadzonych samodzielnie. Nasze raporty wykonujemy szybko, w oparciu o wiarygodne dane statystyczne. Opracowanie Export Indicator Premium dla jednego kodu HS zawiera około 40 stron.
      1. GLOBALNY IMPORT TOWARU
      a) Analiza importu towaru na świecie w 2019 r.

      • wartość importu towaru na świecie w 2019 r.
      • bilans handlowy w 2019 r. (tys. USD)
      • wielkość importu w 2019 r.
      • roczny wzrost wartości między 2018-2019 (%)
      • udział w światowym imporcie produktu (%)

      b) TOP 20 importerów towaru na świecie w latach 2017-2019

      Analiza pozwala na rozpoznanie globalnego popytu na dany produkt na rynkach docelowych. Pokazuje najbardziej chłonne rynki oraz różnicę między importem i eksportem danych wyrobów na danym rynku – bilans handlowy: wskaźnik ujemny (-) oznacza przewagę importu nad eksportem danego produktu. Im większy, tym lepiej, co pokazuje iż istnieje popyt na dany produkt na wskazanym rynku oraz jest na nim stosunkowo niewielka konkurencja wewnętrzna, ponieważ nie produkuje nadwyżek na eksport).

      2. GLOBALNY EKSPORT TOWARU
      a. Dynamika eksportu towaru w latach 2017-2019

      b. TOP 20 eksporterów towaru na świecie w latach 2017-2019

      Statystyka eksportu wskazuje nam dokładnie, gdzie eksportuje globalna konkurencja oraz jak dużo danego produktu wysyła się na poszczególne rynki zagraniczne.

      3. EKSPORT TOWARU Z KRAJU EKSPORTERA – POLSKI
      1. Analiza eksportu towaru z Polski w 2019 r.

      • wartość eksportu towaru z Polski w 2019 r.
      • bilans handlowy w 2019 r. (tys. USD)
      • udział w polskim eksporcie (%)
      • średnia taryfa (szacunkowa) dla Polski (%)
      • ranking krajów partnerskich w światowym imporcie
      • miejsce danego kraju w rankingu Ease of doing business

      2. Dynamika eksportu towaru z Polski w latach 2017-2019

      3. TOP 10 importerów towaru z Polski w latach 2017-2019

      Analiza pozwala na rozpoznanie kierunków eksportu na dany produkt z Polski, dając nam informację, jakie są główne kierunki eksportu oraz informację o tym, że produkty z naszego rynku są na nim akceptowalne. Określają też naszą wewnętrzną konkurencję na danym rynku co pozwala na dostosowanie swojej oferty, biorąc pod uwagę konkurencję krajową.

      4. EKSPORT TOWARU Z KRAJU - NAJWIĘKSZEGO EKSPORTERA
      1.Analiza eksportu towaru

      • wartość eksportu towaru w 2019 r.
      • bilans handlowy w 2019 r. (tys. USD)
      • udział w eksporcie największego eksportera (%)
      • roczny wzrost wartości między 2018-2019 (%)
      • ranking krajów partnerskich w światowym imporcie
      • miejsce danego kraju w rankingu Ease of doing business

      2. Dynamika eksportu towaru w latach 2017-2019

      3. TOP 10 importerów towaru w latach 2017-2019

      Analiza pomaga poznać wewnętrzną konkurencję poprzez analizę głównych rynków, z których importowane są towary przez wybrany kraj. Określa jakie czynniki mają wpływ na napływ poszczególnych produktów, np. bliskość geograficzna, wysokość kosztów pracy na rynkach (z których pochodzą towary), powiązania kapitałowe lub kulturowe. Taka informacja pozwala na podjęcie najlepszej decyzji i odpowiednie dostosowanie produktu do potrzeb danego rynku.

      5. EKSPORT TOWARU Z KRAJU - NAJWIĘKSZEGO NAJBLIŻSZEGO EKSPORTERA
      1.Analiza eksportu towaru

      • wartość eksportu towaru w 2019 r.
      • bilans handlowy w 2019 r. (tys. USD)
      • udział w eksporcie największego najbliższego eksportera (%)
      • roczny wzrost wartości między 2018-2019 (%)
      • ranking krajów partnerskich w światowym imporcie
      • miejsce danego kraju w rankingu Ease of doing business

      2. Dynamika eksportu towaru w latach 2017-2019

      3. TOP 10 importerów towaru w latach 2017-2019

      Analiza pomaga poznać wewnętrzną konkurencję poprzez analizę głównych rynków, z których importowane są towary przez wybrany kraj. Określa jakie czynniki mają wpływ na napływ poszczególnych produktów, np. bliskość geograficzna, wysokość kosztów pracy na rynkach (z których pochodzą towary), powiązania kapitałowe lub kulturowe. Taka informacja pozwala na podjęcie najlepszej decyzji i odpowiednie dostosowanie produktu do potrzeb danego rynku.

      6. IMPORT TOWARU DO KRAJU - NAJWIĘKSZEGO IMPORTERA
      1.Analiza importu towaru

      • wartość eksportu towaru w 2019 r.
      • bilans handlowy w 2019 r. (tys. USD)
      • udział w eksporcie do największego importera (%)
      • wielkość eksportu w 2019 r.
      • roczny wzrost wartości między 2018-2019 (%)
      • ranking krajów partnerskich w światowym imporcie

      2. Dynamika importu towaru w latach 2017-2019

      3. TOP 10 eksporterów towaru do kraju – największego importera w latach 2017-2019

      7. IMPORT TOWARU DO KRAJU- NAJWIĘKSZEGO NAJBLIŻSZEGO IMPORTERA
      1.Analiza importu towaru

      • wartość eksportu towaru w 2019 r.
      • bilans handlowy w 2019 r. (tys. USD)
      • udział w eksporcie do największego najbliższego importera (%)
      • wielkość eksportu w 2019 r.
      • roczny wzrost wartości między 2018-2019 (%)
      • ranking krajów partnerskich w światowym imporcie

      2. Dynamika importu towaru w latach 2017-2019

      3. TOP 10 eksporterów towaru do kraju – największego najbliższego importera w latach 2017-2019

      8. PODSUMOWANIE / REKOMENDACJE
      1.Porównanie rankingów
      2. Wskazanie perspektywicznych rynków dla procesu internacjonalizacji

      Dla kogo przeznaczony jest Export Indicator?

      Raport jest narzędziem dla:

      • firm już eksportujących swoje towary;
      • firm planujących aktywny rozwój eksportu w swoich organizacjach.

      Raport jest idealnym rozwiązaniem dla każdego przedsiębiorcy, który chce rozwijać firmę poprzez ekspansję na rynki zagraniczne, jednak nie jest pewny do jakich krajów chciałby eksportować swoje towary i nie chce marnować środków ani czasu na samodzielne badania poszczególnych rynków oraz podejmowanie (często nietrafnych) decyzji.

      Zaplanuj swoje kierunki eksportowe na 2025 rok

      Dzień(s)

      :

      Godzina(y)

      :

      Minut(y)

      :

      Sekund(y)

      Umów się na darmową konsultację

      Sebastian Sadowski-Romanov

      Sebastian Sadowski-Romanov

      Prezes Zarządu ITRO Sp.zo.o.

      Mob.: 512 022 907 | sadowski@itro.pl


      • 300 projektów eksportowych realizowanych dla ponad 100 Klientów;
      • 25 lat doświadczenia w handlu międzynarodowy;
      • Kompleksowo przeprowadzimy Państwa przedsiębiorstwo przez proces internacjonalizacji – od audytu eksportowego, po wybór i badania rynku oraz pozyskiwanie klientów zagranicznych.

      Jestem zainteresowany spotkaniem online

       


      Gdzie-sprzedawać-pellet

      Gdzie sprzedawać pellet

      Opracowano: 06/2020 r. [40 stron], raport zawiera:

      • Ranking największych importerów/eksporterów pelletu na świecie
      • Jacy są najwięksi importerzy pelletu z Polski w 2019
      • Analiza eksportu pelletu z kraju największego eksportera
      • Analiza eksportu pelletu z kraju największego najbliższego eksportera
      • Analiza importu pelletu do kraju największego importera
      • Analiza importu pelletu do kraju największego najbliższego importera
      • Jakie są optymalne kierunki eksportu pelletu dla polskiego producenta

      Aby pobrać darmowy raport wypełnij poniższy formularz:

      Aby pobrać darmowy raport wypełnij poniższy formularz:

      Gdzie-sprzedawać-jabłka

      Gdzie sprzedawać jabłka

      Opracowano: 10/2020 r. [46 stron], raport zawiera:

      • Ranking największych importerów/eksporterów jabłek na świecie
      • Jacy są najwięksi importerzy jabłek z Polski w 2019
      • Lista firm-importerów jabłek na świecie
      • Analiza eksportu jabłek z kraju największego eksportera
      • Analiza eksportu jabłek z kraju największego najbliższego eksportera
      • Analiza importu jabłek kraju największego importera
      • Analiza importu jabłek kraju największego najbliższego importera
      • Jakie są optymalne kierunki eksportu jabłek dla polskiego producenta

      Export Indicator

      Dzieki narzędziu Export Indicator szybko i skutecznie podejmiesz własciwą decyzję, gdzie sprzedawać swój produkt.

      Odpowiednio wykorzystane informacje, mogą ustrzec Twój biznes przed problemami związanymi z niewłaściwie dobranym kierunkiem, przed przepalaniem budżetów marketingowych. Pozwolą zyskać przewagę konkurencyjną.

      Nie zostań z tyłu. Sięgnij po raport już dziś

       

      Gdzie-sprzedawać-bieliznę

      Gdzie sprzedawać bieliznę

      Opracowano: 07/2020 r. [46 stron], raport zawiera:

      • Dynamika importu/eksportu bielizny na świecie w latach 2017-2019
      • Ranking największych importerów/eksporterów bielizny na świecie
      • Jacy są najwięksi importerzy bielizny z Polski w 2019 r.
      • Jakie są optymalne kierunki eksportu bielizny dla polskiego producenta

      Aby pobrać darmowy raport wypełnij poniższy formularz:

      Aby pobrać darmowy raport wypełnij poniższy formularz:

       Gdzie-sprzedawać-cukier

      Gdzie sprzedawać cukier

      Opracowano: 10/2020 r. [43 strony], raport zawiera:

      • Ranking największych importerów/eksporterów cukru na świecie
      • Jacy są najwięksi importerzy cukru z Polski w 2019
      • Lista firm-importerów cukru na świecie
      • Analiza eksportu cukru z kraju największego eksportera
      • Analiza eksportu cukru z kraju największego najbliższego eksportera
      • Analiza importu cukru kraju największego importera
      • Analiza importu cukru kraju największego najbliższego importera
      • Jakie są optymalne kierunki eksportu cukru dla polskiego producenta

      Zamów raport Export Indicator

      i dowiedz się, gdzie się sprzedaje Twoja produkcja

      Targi jako przestrzeń dla B2B

      Gdzie sprzedawać?

      Aby pobrać darmową prezentację z naszego ostatniego webinaru, wypełnij formularz:

      wyświetlono 12 590 views