12 kroków w eksporcie
Wielu przedsiębiorców nie podejmuje się działań eksportowych z prostej przyczyny – nie mają wiedzy o tym co mogą zyskać, czy jakie obowiązki będą na nich ciążyć. Eksport towarów, bowiem, to nie tylko wysłanie komuś próbki swojego produktu i czekanie na odzew. To znacznie dłuższy i bardziej skomplikowany proces.
W 12 krokach podsumowaliśmy najważniejsze rzeczy, które każdy przedsiębiorca rozważający rozpoczęcie eksportu swoich towarów powinien wiedzieć zanim podejmie się tego wyzwania.
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_500,h_500/https://itro.pl/wp-content/uploads/2020/02/2.png)
- Ankieta potencjału eksportowego
- Wybór rynku docelowego
- Uwarunkowania celno-prawne
- Rozpoznanie różnic kulturowych
- Określenie profilu klienta
- Analiza rynku docelowego
- Strategia wejścia na rynek
- Strategia marketingowa
- Selekcja i dobór kontrahentów
- Wyjazd na misję gospodarczą
- Wyjazd na targi branżowe
- Finansowanie i zabezpieczenie transakcji
Czy jesteś zainteresowany certyfikowanymi szkoleniami z zakresu specyfiki eksportu?