Przedstawiamy analizy międzynarodowej kampanii promocyjnej prowadzonej dla firmy logistycznej. Zobacz, jakie działania odniosły sukces i jak zostały zrealizowane.
Case Study
Celem kampanii promocyjnej było nawiązanie relacji biznesowej oraz pozyskania leadów sprzedażowych w celu podniesienie poziomu sprzedaży usług firmy logistycznej w krajach DACH i Holandia.
Przygotowaliśmy kampanię dedykowaną, skierowaną do właścicieli/operatorów firm transportowych w krajach niemieckojęzycznych. Kampania odniosła spory sukces a klient otrzymał satysfakcjonujące go zapytania ofertowe.
Multilingual Content Plan
%
Acceptance rate
Prospects
Hot Leads

Raportowanie
- Rynki docelowe: Niemcy, Szwajcaria, Austria, Holandia
- Branża: Logistyczna
- Usługa: B2B Lead generation [w tym Social Selling na Linkedin]
- Komunikacja w języku: angielskim oraz niemieckim
- Termin: 02/2021 – 03/2021
Szukasz nowych klientów na rynkach zagranicznych?
Zostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą.
Masz pytanie? Skontaktuj się z nami!
wyświetlono 111 views
Kontrakt eksportowy
Niezwykle istotne jest, aby przed podpisaniem umowy z importerem upewnić się, że potencjalny nabywca jest godzien zaufania. Warunkiem koniecznym jest zebranie o nim jak największej ilości informacji i opinii. Aby mimo sprawdzenia wiarygodności importera uniknąć...
Rynek słodyczy
Popularności słodyczy nie trzeba długo tłumaczyć. Kto z nas nie ma czasami ochoty zgrzeszyć batonikiem albo ulubionym cukierkiem? To właśnie te odruchy powodują, że rynek słodyczy jest jednym z najbardziej perspektywicznych rynków świata.
Dotacja 800 tys. zł dla firm
Na ostatni nabór do POPW 1.2 Internacjonalizacja MŚP przygotowaliśmy specjalną ofertę – złożenie wniosku o dofinansowanie za symboliczny 1zł. Sprawdź czy możesz pozyskać środki na rozwój eksportu dla Twojej firmy.