Przedstawiamy analizy międzynarodowej kampanii promocyjnej prowadzonej dla firmy logistycznej. Zobacz, jakie działania odniosły sukces i jak zostały zrealizowane.
Case Study
Celem kampanii promocyjnej było nawiązanie relacji biznesowej oraz pozyskania leadów sprzedażowych w celu podniesienie poziomu sprzedaży usług firmy logistycznej w krajach DACH i Holandia.
Przygotowaliśmy kampanię dedykowaną, skierowaną do właścicieli/operatorów firm transportowych w krajach niemieckojęzycznych. Kampania odniosła spory sukces a klient otrzymał satysfakcjonujące go zapytania ofertowe.
Multilingual Content Plan
%
Acceptance rate
Prospects
Hot Leads

Raportowanie
- Rynki docelowe: Niemcy, Szwajcaria, Austria, Holandia
- Branża: Logistyczna
- Usługa: B2B Lead generation [w tym Social Selling na Linkedin]
- Komunikacja w języku: angielskim oraz niemieckim
- Termin: 02/2021 – 03/2021
Szukasz nowych klientów na rynkach zagranicznych?
Zostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą.
Masz pytanie? Skontaktuj się z nami!
wyświetlono 113 views
LinkedIn narzędziem biznesu w Austrii
LinkedIn to platforma społecznościowa skierowana do profesjonalistów, która umożliwia m.in. budowanie relacji biznesowych, zdobywanie informacji i poszukiwanie pracy. W ostatnich latach stała się ona niezwykle popularna wśród przedsiębiorców, którzy szukają nowych...
Sebastian Sadowski-Romanov w gronie akcjonariuszy ICTTM
Sebastian Sadowski-Romanov CEO ITRO Sp. z o.o. Akcjonariusz The International Centre for Trade Transparency and Monitoring (ICTTM) Sebastian Sadowski-Romanov udziałowcem ICCTM Miło nam poinformować, że Sebastian Sadowski-Romanov, prezes ITRO Export Solutions, dołączył...
Kontrakt eksportowy
Niezwykle istotne jest, aby przed podpisaniem umowy z importerem upewnić się, że potencjalny nabywca jest godzien zaufania. Warunkiem koniecznym jest zebranie o nim jak największej ilości informacji i opinii. Aby mimo sprawdzenia wiarygodności importera uniknąć...