fbpx
Zaznacz stronę

[Case Study] Generowanie leadów B2B w branży logistycznej

Home | Aktualności | Case Study | [Case Study] Generowanie leadów B2B w branży logistycznej

Przedstawiamy analizy międzynarodowej kampanii promocyjnej prowadzonej dla firmy logistycznej. Zobacz, jakie działania odniosły sukces i jak zostały zrealizowane.

Case Study

Celem kampanii promocyjnej było nawiązanie relacji biznesowej oraz pozyskania leadów sprzedażowych w celu podniesienie poziomu sprzedaży usług firmy logistycznej w krajach DACH i Holandia.

Przygotowaliśmy kampanię dedykowaną, skierowaną do właścicieli/operatorów firm transportowych w krajach niemieckojęzycznych. Kampania odniosła spory sukces a klient otrzymał satysfakcjonujące go zapytania ofertowe.

Multilingual Content Plan

%

Acceptance rate

Prospects

Hot Leads

Raportowanie

  • Rynki docelowe: Niemcy, Szwajcaria, Austria, Holandia
  • Branża: Logistyczna
  • Usługa: B2B Lead generation [w tym Social Selling na Linkedin]
  • Komunikacja w języku: angielskim oraz niemieckim
  • Termin: 02/2021 – 03/2021

Szukasz nowych klientów na rynkach zagranicznych?

Zostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą.

Masz pytanie? Skontaktuj się z nami!

wyświetlono 24 views

Kontrakt eksportowy

Kontrakt eksportowy

Niezwykle istotne jest, aby przed podpisaniem umowy z importerem upewnić się, że potencjalny nabywca jest godzien zaufania. Warunkiem koniecznym jest zebranie o nim jak największej ilości informacji i opinii. Aby mimo sprawdzenia wiarygodności importera uniknąć...

Wejście na rynek szwajcarski

Wejście na rynek szwajcarski

Szwajcaria jest krajem o bardzo wysokim poziomie specjalizacji w dziedzinach m.in. zegarmistrzostwa, inżynierii, chemii przemysłowej i farmaceutycznej, metalurgii, budowy maszyn, bankowości, usług ubezpieczeniowych i turystycznych, a także produkcji serów i czekolady....

Praca zdalna obliczem przyszłości?

Praca zdalna obliczem przyszłości?

Przeniesienie kontaktów biznesowych do sfery online to największa zmiana jaką przyniosła pandemia. Cyfryzacja jest dziś narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej. Czy da się połączyć budowanie nowych kompetencji u pracowników z pozyskiwaniem nowych klientów w trakcie lockdownu?