Zaznacz stronę

[Case Study] Generowanie leadów B2B w branży logistycznej

Home | Aktualności | Case Study | [Case Study] Generowanie leadów B2B w branży logistycznej

Przedstawiamy analizy międzynarodowej kampanii promocyjnej prowadzonej dla firmy logistycznej. Zobacz, jakie działania odniosły sukces i jak zostały zrealizowane.

Case Study

Celem kampanii promocyjnej było nawiązanie relacji biznesowej oraz pozyskania leadów sprzedażowych w celu podniesienie poziomu sprzedaży usług firmy logistycznej w krajach DACH i Holandia.

Przygotowaliśmy kampanię dedykowaną, skierowaną do właścicieli/operatorów firm transportowych w krajach niemieckojęzycznych. Kampania odniosła spory sukces a klient otrzymał satysfakcjonujące go zapytania ofertowe.

Multilingual Content Plan

%

Acceptance rate

Prospects

Hot Leads

Raportowanie

  • Rynki docelowe: Niemcy, Szwajcaria, Austria, Holandia
  • Branża: Logistyczna
  • Usługa: B2B Lead generation [w tym Social Selling na Linkedin]
  • Komunikacja w języku: angielskim oraz niemieckim
  • Termin: 02/2021 – 03/2021

Szukasz nowych klientów na rynkach zagranicznych?

Zostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą.

Masz pytanie? Skontaktuj się z nami!

wyświetlono 119 views

B2B ART: Lead Generation na Niderlandzkim Rynku Sztuki

B2B ART: Lead Generation na Niderlandzkim Rynku Sztuki

LinkedIn stanowi niezastąpione narzędzie do B2B social sellingu, a jego potencjał w kontekście branży artystycznej w Niderlandach jest ogromny. Z ponad 875 milionami użytkowników, w tym przeszło 58 milionami firm z różnych sektorów, platforma ta stwarza doskonałą...

LinkedIn narzędziem biznesu w Austrii

LinkedIn narzędziem biznesu w Austrii

LinkedIn to platforma społecznościowa skierowana do profesjonalistów, która umożliwia m.in. budowanie relacji biznesowych, zdobywanie informacji i poszukiwanie pracy. W ostatnich latach stała się ona niezwykle popularna wśród przedsiębiorców, którzy szukają nowych...

Sebastian Sadowski-Romanov w gronie akcjonariuszy ICTTM

Sebastian Sadowski-Romanov w gronie akcjonariuszy ICTTM

Sebastian Sadowski-Romanov CEO ITRO Sp. z o.o. Akcjonariusz The International Centre for Trade Transparency and Monitoring (ICTTM) Sebastian Sadowski-Romanov udziałowcem ICCTM Miło nam poinformować, że Sebastian Sadowski-Romanov, prezes ITRO Export Solutions, dołączył...