Doing Business
Wolność Gospodarcza
Korupcja
Innowacyjność
CHARAKTERYSTYKA RYNKU JAPOŃSKIEGO
Słabe strony rynku
» Rynek o wyjątkowo silnej konkurencji
» Nieufność konsumentów do nowo pojawiających się towarów
» Liczne bariery w dostępie do rynku produktów rolno-spożywczych
» Struktura demograficzna
» Konflikt handlowy między USA a Chinami
» Rynek o bardzo silnej konkurencji
» Nieufność konsumentów wobec nowych produktów
Mocne strony rynku
» Duży i chłonny rynek
» Wysoka siła nabywcza konsumentów
» Doskonała infrastruktura
» Sytuacja socjo-ekonomiczna
» Europejskie pochodzenie
» Umowa EPA
DLACZEGO WARTO BRAĆ UDZIAŁ W JAPOŃSKICH TARGACH
Korzyści z uczestnictwa w targach japońskich:
- Japonia jest znana z wysokich standardów jakości i innowacyjności. Wasze produkty i usługi, prezentowane w takim kontekście, mogą zyskać na wartości i prestiżu.
- Targi w Japonii przyciągają uczestników z całego świata. Jest to platforma do dzielenia się doświadczeniami, nawiązywania strategicznych partnerstw oraz odkrywania nowych możliwości biznesowych.
- Dla firm zainteresowanych ekspansją międzynarodową, Japonia może być bramą do Azji i dalszych rynków. Sukces na japońskim rynku zwiększa wiarygodność marki i może ułatwić wejście na inne rynki azjatyckie.
- Obecność na tak prestiżowym wydarzeniu, jakim są targi w Japonii, wzmacnia rozpoznawalność marki nie tylko na rynku japońskim, ale i na arenie międzynarodowej.
- Bezpośredni kontakt z klientami i partnerami biznesowymi na targach daje nieocenioną możliwość zbierania opinii i sugestii, które mogą być wykorzystane do dalszego doskonalenia produktów i usług.
Japan Bulid
Foodex Japan
Cosme Week
ŚWIATOWA WYSTAWA EXPO 2025 OSAKA
Zielone technologie
Kosmetyczny
IT
Gaming
Medyczny
Rolny
SPOTKANIA B2B PODCZAS TARGÓW W JAPONII
Organizowanie spotkań B2B jest kluczowym elementem strategii firm, które mają na celu rozszerzenie swojej działalności na arenie międzynarodowej. Japonia, znana jako jedna z czołowych gospodarek świata, jest ceniona za wysokie standardy biznesowe, innowacyjność oraz otwartość na współpracę z zagranicą. Dla przedsiębiorstw z różnorodnych sektorów, japońskie targi stanowią wyjątkową okazję do nawiązania bezpośrednich relacji z kluczowymi przedstawicielami branży, co pozwala nie tylko na prezentację produktów i usług, ale również na pozyskanie wartościowych informacji o charakterystyce lokalnego rynku.
Ciekawostki o Japonii
Obejrzyj prezentację dotyczącą rynku japońskiego – „KIERUNEK JAPONIA”
Umów się na darmową konsultację
Sebastian Sadowski-Romanov
Prezes Zarządu ITRO Sp.zo.o.
Mob.: 512 022 907 | sadowski@itro.pl
Dzięki ogromnej wiedzy o rynkach zagranicznych oraz ich kulturze, oferujemy nie tylko wysokie wskaźniki otwieralności wiadomości i nowych odsłon witryny, ale też i okazje do zawarcia nowych wartościowych kontaktów biznesowych. Idziemy z duchem czasu, więc nasze działania bazują na innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych.
Stale rozwijamy się po to, by Twój biznes mógł rozwijać się szybciej.