Przedstawiamy analizy międzynarodowej kampanii promocyjnej prowadzonej dla firmy logistycznej. Zobacz, jakie działania odniosły sukces i jak zostały zrealizowane.
Case Study
Celem kampanii promocyjnej było nawiązanie relacji biznesowej oraz pozyskania leadów sprzedażowych w celu podniesienie poziomu sprzedaży usług firmy logistycznej w krajach DACH i Holandia.
Przygotowaliśmy kampanię dedykowaną, skierowaną do właścicieli/operatorów firm transportowych w krajach niemieckojęzycznych. Kampania odniosła spory sukces a klient otrzymał satysfakcjonujące go zapytania ofertowe.
Multilingual Content Plan
%
Acceptance rate
Prospects
Hot Leads
Raportowanie
- Rynki docelowe: Niemcy, Szwajcaria, Austria, Holandia
- Branża: Logistyczna
- Usługa: B2B Lead generation [w tym Social Selling na Linkedin]
- Komunikacja w języku: angielskim oraz niemieckim
- Termin: 02/2021 – 03/2021
Szukasz nowych klientów na rynkach zagranicznych?
Zostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą.
Masz pytanie? Skontaktuj się z nami!
wyświetlono 129 views
Kierunek Japonia
Japonia to kraj niezwykły, łączący głębokie tradycje z zaawansowaną technologią, co czyni go ekscytującym miejscem dla przedsiębiorców i uczestników międzynarodowych imprez targowych. Jako miejsce, gdzie przeszłość spotyka się z przyszłością, rynek japoński otwiera...
Węgry: misja handlowa
W lutym 2018 roku firma ITRO zorganizowała klientowi związanemu z branżą spożywczą uczestnictwo w jednych z największych targów gastronomii i HoReCa, Sirha 2018, odbywających się w węgierskiej stolicy, Budapeszcie. Jak przebiegała realizacja tego projektu?
Sebastian Sadowski-Romanov w gronie akcjonariuszy ICTTM
Sebastian Sadowski-Romanov CEO ITRO Sp. z o.o. Akcjonariusz The International Centre for Trade Transparency and Monitoring (ICTTM) Sebastian Sadowski-Romanov udziałowcem ICCTM Miło nam poinformować, że Sebastian Sadowski-Romanov, prezes ITRO Export Solutions, dołączył...