Zaznacz stronę

Startuje POLSKA Wirtualna Wystawa Narodowa

Home | Aktualności | Informator | Startuje POLSKA Wirtualna Wystawa Narodowa

Polskie firmy i samorządy mogą bezpłatnie skorzystać z innowacyjnego narzędzia, którego celem jest promocja marki POLSKA na świecie. Mowa tutaj o POLSKIEJ Wirtualnej Wystawie Narodowej – portalu stanowiącym połączenie: baz danych firm, inwestycji i atrakcji turystycznych z aplikacją, umożliwiającą organizację „wirtualnych imprez targowych”. Jest to szansa dla Polski na nowe rynki zbytu, ich dywersyfikację i rozwój.

POLSKA Wirtualna Wystawa Narodowa to zaawansowana technologicznie platforma internetowa, służąca do promocji zagranicznej trzech „obszarów” Polski: 

  • Biznesu (dedykowana firmom ukierunkowanym na ekspansję zagraniczną), 
  • Inwestycji (skierowana do samorządów, aby przedstawiały swoje tereny i projekty inwestycyjne)
  • oraz Turystyki (skierowana do firm z branży turystycznej i samorządów chcących zaprezentować swoją ofertę turystyczną).

Użytkownicy POLSKIEJ Wirtualnej Wystawy Narodowej będą mieli możliwość zaprezentowania swojej oferty firmom z całego świata, decydując, jakie informacje odwiedzający ich „stoisko” będą mogli znaleźć, w tym między innymi prezentacje wyrobów, dane kontaktowe, filmy czy cenniki.

Umiejscowienie wystawy w przestrzeni cyfrowej pozwala ludziom z całego świata zapoznać się ofertą polskich firm i samorządów przed ekranem komputera. Platforma umożliwia także podejmowanie interaktywnych relacji ze zwiedzającymi poprzez rozmowy na „czacie” lub wideokonferencje na Skype.

Ponieważ dopiero wystartowaliśmy, wszystkie firmy, które będą chciały z niej skorzystać, otrzymają bezpłatny, roczny abonament ważny do 31 lipca 2016 roku. Wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny lub skontaktować się z nami,” zachęca Sebastian Sadowski-Romanov.

Tym, co może przekonać polskie przedsiębiorstwa i samorządy do skorzystania z tego nowatorskiego rozwiązania, jest przemyślana strategia promocji POLSKIEJ Wirtualnej Wystawy Narodowej we współpracy z instytucjami państwowymi odpowiedzialnymi za promocję Polski za granicą:

|

„POLSKA Wirtualna Wystawa Narodowa będzie promowana przy okazji każdej misji gospodarczej organizowanej przez Krajową Izbę Gospodarczą, Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, Agencję Rynku Rolnego, Polską Organizację Turystyczną, Urzędy Marszałkowskie i inne instytucje zajmujące się promocją Polski. Będzie również prezentowana na stoiskach branżowych organizowanych przez Wydziały Promocji Inwestycji i Handlu przy 49 ambasadach Rzeczpospolitej Polskiej na całym świecie. W tym samym czasie na platformie będą odbywać się branżowe imprezy targowe, które będą odwiedzać online kontrahenci, inwestorzy i turyści z całego świata,” tłumaczy Sebastian Sadowski-Romanov.

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.

Artykuł dostępny jest na: