Polskie firmy i samorządy mogą bezpłatnie skorzystać z innowacyjnego narzędzia, którego celem jest promocja marki POLSKA na świecie. Mowa tutaj o POLSKIEJ Wirtualnej Wystawie Narodowej – portalu stanowiącym połączenie: baz danych firm, inwestycji i atrakcji turystycznych z aplikacją, umożliwiającą organizację „wirtualnych imprez targowych”. Jest to szansa dla Polski na nowe rynki zbytu, ich dywersyfikację i rozwój.
POLSKA Wirtualna Wystawa Narodowa to zaawansowana technologicznie platforma internetowa, służąca do promocji zagranicznej trzech „obszarów” Polski:
„Ponieważ dopiero wystartowaliśmy, wszystkie firmy, które będą chciały z niej skorzystać, otrzymają bezpłatny, roczny abonament ważny do 31 lipca 2016 roku. Wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny lub skontaktować się z nami,” zachęca Sebastian Sadowski-Romanov.
Tym, co może przekonać polskie przedsiębiorstwa i samorządy do skorzystania z tego nowatorskiego rozwiązania, jest przemyślana strategia promocji POLSKIEJ Wirtualnej Wystawy Narodowej we współpracy z instytucjami państwowymi odpowiedzialnymi za promocję Polski za granicą:
„POLSKA Wirtualna Wystawa Narodowa będzie promowana przy okazji każdej misji gospodarczej organizowanej przez Krajową Izbę Gospodarczą, Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, Agencję Rynku Rolnego, Polską Organizację Turystyczną, Urzędy Marszałkowskie i inne instytucje zajmujące się promocją Polski. Będzie również prezentowana na stoiskach branżowych organizowanych przez Wydziały Promocji Inwestycji i Handlu przy 49 ambasadach Rzeczpospolitej Polskiej na całym świecie. W tym samym czasie na platformie będą odbywać się branżowe imprezy targowe, które będą odwiedzać online kontrahenci, inwestorzy i turyści z całego świata,” tłumaczy Sebastian Sadowski-Romanov.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
Artykuł dostępny jest na: