W dniach 1-3 października 2019, jeden z naszych pracowników uczestniczył w 25 edycji targów Seniormässan w Sztokholmie, oferując wsparcie negocjatora polskiej firmie z branży turystycznej.
Wydarzenie skierowane było do seniorów, lecz nie brakło tam atrakcji i okazji do dobrej zabawy. Większość wystawców oferowała wyjazdy wypoczynkowe, podróże i wycieczki do krajów europejskich, jak i krajów dla europejczyków egzotycznych, np. Japonii, Brazylii czy Republiki Dominikańskiej. Zorganizowane prelekcje i wystąpienia przyciągały tłumy, a osoby starsze chętnie zatrzymywały się przy stoiskach by porozmawiać. Furorę zrobiło stoisko testów DNA, które pozwalają odkryć historię swojej rodziny.
Zainteresowanie Polską było znaczące. Szwedzcy seniorzy kojarzą Polskę dobrze i wielu z nich już wcześniej gościło w naszym kraju, co wspominają z nostalgią i uśmiechem. Z tego powodu też bardzo chętnie odwiedziliby nas ponownie. Jest to wspaniała szansa dla polskich firm by wykorzystać to zainteresowanie i poprawić koniunkturę na polskim rynku turystycznym.
Mamy nadzieję, że dzięki negocjacjom i zaangażowaniu specjalistów ds. promocji ITRO, zachęciliśmy szwedzkich seniorów do skorzystania z usług naszego klienta.