Indywidualna misja handlowa
Specjalizujemy się w organizacji indywidualnych misji handlowych. Dokładamy wszelkich starań, aby w trakcie wyjazdu nasi klienci nawiązali wartościowe kontakty biznesowe, prowadzące do sprzedaży oferowanych przez nich produktów lub usług.
Misję rekomendujemy realizować w połączeniu z odwiedzeniem imprezy branżowej na danym rynku.
Usługa organizacji misji obejmuje m.in.:
- Określenie profilu kontrahenta [poszukiwanego partnera];
- Określenie czasu i miejsca misji handlowej [najlepiej podczas głównej branżowej imprezy targowej];
- Budowanie dedykowanej bazy danych;
- Kryteria bazy danych:
- pełna nazwa
- adres
- numer telefonu
- profil działalności
- adres email
- adres strony internetowej
- Przedstawienie oferty biznesowej uczestnika misji potencjalnym klientom;
- opracowanie listy potencjalnych kontrahentów
- przygotowanie E-maila dla rozesłania
- wysyłkę ofert
- nawiązanie kontaktu telefonicznego
- selekcja i dobór kontrahentów
- Analiza zainteresowania propozycją biznesową uczestnika misji;
- Umówienie spotkań handlowych z firmami zainteresowanym ofertą;
- Opracowanie harmonogramu spotkań