Szanowni Państwo Przedsiębiorcy!Już 15 kwietnia 2016r. rusza I Etap działania 1.2 Internacjonalizacja MŚP Polski Wschodniej dla województw: lubelskiego, podkarpackiego, podlaskiego, warmińsko-mazurskiego i świętokrzyskiego.Tutaj znajdą Państwo wszystkie niezbędne...
Szanowni Państwo Przedsiębiorcy, Właściciele, Dyrektorzy!1 sierpnia 2016 rusza nabór wniosków o dofinansowanie projektów na Działanie 1.15 WSPARCIE KOOPERACJI PRZEDSIĘBIORSTWKompleksowe wsparcie indywidualnych przedsiębiorstw w zakresie ekspansji na rynki...
Szanowni Państwo Przedsiębiorcy, Właściciele, Dyrektorzy!24 czerwca 2016 rusza nabór wniosków o dofinansowanie projektów na Poddziałanie 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych Kontynuacja wspierania MSP w zakresie internacjonalizacji względem działania 6.1...
Ruszają nowe dotacje dla eksporterówSzanowni Państwo, Drodzy Przedsiębiorcy!Zapraszamy do składania wniosków o dotację „Internacjonalizacja MŚP” dla Polski Wschodniej. Jest to kontynuacja programu POIG 6.1 Paszport do Eksportu. Planowane rozpoczęcie naboru wniosków –...
Pomimo rosyjskiego embargo, eksport w góręPomimo rosyjskiego embarga, który spowodował wyraźny spadek wymiany handlowej z Rosją (o ok. 30%), polski eksport poszybował w górę. Od stycznia do października 2015 r. rodzime firmy sprzedały swoje towary za granicę o 7%...
Dział eksportu wymaga zatrudnienia wykwalifikowanych pracowników, posiadających wiedzą o danym rynku i posługujących się biegle obcymi językami. Biorąc pod uwagę, iż sama decyzja o ekspansji na rynek zagraniczny wymaga poniesienia dodatkowych kosztów, coraz więcej...
Polskie firmy i samorządy mogą bezpłatnie skorzystać z innowacyjnego narzędzia, którego celem jest promocja marki POLSKA na świecie. Mowa tutaj o POLSKIEJ Wirtualnej Wystawie Narodowej – portalu stanowiącym połączenie: baz danych firm, inwestycji i atrakcji...
Jak podaje Główny Urząd Statystyczny, eksport polskich produktów w pierwszym półroczu br. wzrósł o ponad 6%. Najwięcej rodzimych produktów sprzedajemy do Niemiec i Wielkiej Brytanii. „Tak duży wzrost eksportu nie wpływa jednak znacząco na rozpoznawalność marki...