Dedykowane bazy danych
Dedykowane bazy danych to jedno z podstawowych narzędzi marketingu bezpośredniego. Usługa ta kierowana jest do przedsiębiorców zainteresowanych aktywnym poszukiwaniem klientów na danym rynku.
Dedykowane bazy danych to narzędzie marketingowe, które dzięki swojemu zaawansowaniu, precyzyjnemu sprofilowaniu oraz dostosowaniu do aktualnych potrzeb klienta jest bardzo pomocne w nawiązaniu i utrzymaniu kontaktu z potencjalnymi partnerami handlowymi. Dzięki zawartym w nich danym, handlowcy oszczędzają czas i fundusze, ponieważ weryfikacja gotowych i często nie uaktualnianych baz jest bardzo czasochłonna.
Dedykowane bazy danych to narzędzie marketingowe, które dzięki swojemu zaawansowaniu, precyzyjnemu sprofilowaniu oraz dostosowaniu do aktualnych potrzeb klienta jest bardzo pomocne w nawiązaniu i utrzymaniu kontaktu z potencjalnymi partnerami handlowymi. Dzięki zawartym w nich danym, handlowcy oszczędzają czas i fundusze, ponieważ weryfikacja gotowych i często nie uaktualnianych baz jest bardzo czasochłonna. Ponadto gotowe bazy danych cechują się zbyt dużą ilością rekordów, co czyni je bezużytecznymi. Poszukując potencjalnego klienta wśród 1000 firm, ciężko znaleźć i wytypować właściwą dla swojego biznesu.
Dlatego też, wychodząc naprzeciw potrzeb klientów, firma ITRO oferuje usługę tworzenia dedykowanych baz danych. Nasi specjaliści tworzą je ręcznie wg zamówienia oraz indywidualnych potrzeb klienta, co gwarantuje poprawność i aktualność zawartych w nich danych. Klient może przyjąć dowolne kryteria doboru, według których są one tworzone. Warto jednak pamiętać, iż im bardziej zawężamy kryteria wyszukiwania, tym trudniejsze jest to zadanie – a co za tym idzie, tym większe koszta pozyskania takich baz. Ze względu na stopień skomplikowania danej bazy, każda może zawierać maksymalnie do 300 rekordów.
Przykładowe bazy danych, których w przeszłości podjęła się firma ITRO to:
- bazy obiektów krytycznych na Bliskim Wschodzie,
- bazy złóż skał twardych w Peru, Kazachstanie, RPA i Brazylii,
- bazy firm z UK z danym PKB,
- bazy rocznej produkcji odlewni w Niemczech.
Więcej informacji na temat baz danych importerów: tutaj.
OCENA POTENCJAŁU EKSPORTOWEGO FIRMY Z PUNKTU WIDZENIA MOŻLIWOŚCI WPROWADZANIA WYROBÓW NA RYNKI ZAGRANICZNE
Ankieta potencjału eksportowego
Jeżeli są Państwo zainteresowani ofertą cenową, prosimy wypełnić poniższy formularz:
Business Model Canvas
jest zestawieniem 9 kluczowych czynników wpływających na funkcjonowanie firmy oraz reprezentowane przez nią wartości.
Model Biznesowy Internacjonalizacji
stanowi jednocześnie analizę bieżącej sytuacji firmy, jak i opracowanie strategii, która będzie realizowana w ramach procesu internacjonalizacji.
Internacjonalizacja Polski Wschodniej
sfinansowanie kosztów wprowadzenia na nowe rynki zagraniczne produktów lub usług firm działających na obszarze Polski Wschodniej.
Ankieta eksportera
ocena potencjału eksportowego firmy z punktu widzenia możliwości wprowadzenia wyrobów na rynki zagraniczne.
Wybór rynku docelowego
dokonujemy na podstawie analizy danych sprzedażowych z urzędów celnych i urzędów statystycznych w oparciu o kody HS produktów.
Strategia rozwoju eksportu
powinna być integralną częścią strategii rozwoju firmy. Dobrze jest mieć jasno określony cel w kierunku, którego podąża nasza organizacja.