Chcesz wybrać odpowiedni rynek eksportowy?
Wybierz Export Indicator:
- Wybór rynku na podstawie twardych danych
- Oszczędność pieniędzy i czasu
- Racjonalna decyzja
Najkosztowniejszy błąd w eksporcie to niewłaściwy wybór rynku.
Każdego dnia tysiące przedsiębiorców podejmuje decyzje o wyborze rynku w oparciu o subiektywne opinie i przeczucia. Wybierając Export Indicator wybierzesz rynek podejmując racjonalną decyzję opartą o dane.
Wybór rynku na podstawie twardych danych
Raport „Export Indicator ” zawiera dane statystyczne z obrotu danym towarem na 150 rynkach świata zebrane przez urzędy celne i statystyczne w oparciu o kody HS.
Oszczędność czasu i pieniędzy
Wybierając Export Indicator koszt analizy jednego rynku to tylko 1 euro, a informacje dostaniesz w ciągu 48 godzin. Dodatkowo każdy raport zostaje indywidualnie opisany przez naszych ekspertów.
Racjonalna decyzja
Bliskość geograficzna, PKB per capita czy segmentacja rynku to informacje, która interpretujemy zbyt optymistycznie. Twarde dane dotyczące eksportu na dany rynek obiektywnie pokażą Ci jego potencjał.
Ekspansja na nowy rynek zagraniczny
to budowanie swojej pozycji, rozpoznawalności marki i zaufania praktycznie od zera na nowym, nieznanym rynku, którego odbiorcy bardzo często postrzegają świat przez pryzmat zupełnie innych doświadczeń niż nasze. To kosztowny i długoterminowy proces, dlatego warto uniknąć błędnych wyborów.
Jak działa Export Indicator?
Nasz proces jest jasny i przejrzysty. Dzięki niemu podejmiesz racjonalną decyzję opartą o dane eksportowe omówione przez naszych ekspertów.
Krok 1
Opracowanie indywidualnego raportu w oparciu o kod HS
Krok 2
Analiza i omówinie wyników przez naszego eksperta
Krok 3
Wybór właściwego rynku eksportowego
Zainteresowany sprawdzeniem potencjału eksportowego swoich produktów?
Export Indicator to alternatywa dla drogich badań marketingowych prowadzonych samodzielnie. Nasze raporty wykonujemy szybko, w oparciu o wiarygodne dane statystyczne.
Export Indicator [World Statistics]
Sprawdzimy, jaki potencjał eksportowy tkwi w produktach państwa firmy oraz na jakie rynki zagraniczne powinni państwo postawić, decydując się na rozwój sprzedaży za granicą.
rynków świata, dane statystyczne z obrotu danym towarem
największych rynków importowych danego produktu po jego kodzie HS
krajów eksporterów wyrobów o kodzie HS na wybrany rynek
Interesuje Cię nasz raport?
Zostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą.
Wyboru rynku dokonujemy na podstawie analizy danych sprzedażowych z urzędów celnych.
Raport Export Indicator to raport zawierający dane statystyczne z obrotu danym towarem na 150 rynkach świata zebrane przez urzędy celne i urzędy statystyczne w oparciu o kody HS.
Na podstawie tych danych firma bardzo precyzyjnie i zgodnie ze swoją strategią może wybrać najbardziej dopasowany dla niej rynek.
Jak robimy to w ITRO?
Raport nr. 1 pokazuje globalny przepływ danych towarów na 150 rynkach świata.
Raport nr. 2 pokazuje eksport danego towaru z kraju eksportera (np. z Polski).
Raport nr. 3 pokazuje import i eksport danego towaru z wybranego do analizy rynku docelowego.
Jak odpowiednio wybrać rynek docelowy z raportem Export Indicator?
Na pełny raport Export Indicator, składają się następujące raporty:
Raport 1
Wskaźnik Eksportu – Statystyki Globalne
50 największych rynków importowych danego produktu po jego kodzie HS (z 2018 roku) i pokazuje:
- największe kraje importujące wybrany produkt ( wg trade balance);
- wartość importu;
- wielkość importu;
- średnią cenę produktu;
- średnią stawkę celną;
- % udział w światowym imporcie produktu;
- wskaźnik koncentracji rynku;
- miejsce danego kraju w rankingu doing business.
Dzięki temu raportowi nie trzeba zastanawiać się czy oferowany produkt najlepiej sprzedaje się na rynku szwedzkim, litewskim czy hiszpańskim, ponieważ statystyka eksportu wskaże nam dokładnie gdzie eksportuje lokalna konkurencja oraz jak dużo danego produktu wysyła się na poszczególne rynki zagraniczne.
Raport 2
Wskaźnik Eksportu – Statystyki Kraju Eksportera
50 największych rynków eksportowych danego produktu wysyłanego z kraju producenta (np. Polski) po jego kodzie HS, wraz z pięcioletnią statystyką sprzedaży i pokazuje:
- do jakich krajów eksportuje się z kraju producenta (np. z Polski) dany towar;
- jaka jest wartość eksportu do danego kraju;
- jaka jest dynamika wartości eksportu na dany rynek;
- czy eksport do danego kraju pokrywa się z krajami o największym potencjale importowym (pokazanymi w Raporcie nr 1).
Raport ten pozwala na rozpoznanie kierunków eksportu konkretnego produktu z kraju producenta (np. Polski). Ukazuje główne kierunki sprzedaży zagranicznej oraz daje informacje o tym, czy produkty z naszego rynku są na danym rynku akceptowane.
Raport 3
Wskaźnik Eksportu – Statystyki Kraju Importera
Top 50 krajów eksporterów wyrobów po kodzie HS na wybrany rynek.
Pozwala określić:
- listę najważniejszych krajów eksportujących na wybrany rynek;
- wartość eksportu z poszczególnych krajów;
- tendencję wartości eksportu na dany rynek w okresie 5 lat;
- koncentrację na danym rynku (jaki jest udział największych eksporterów na danym rynku).
Raport pomaga poznać wewnętrzną konkurencję poprzez analizę głównych rynków, z których importowane są towary przez wybrany kraj. Określa jakie czynniki mają wpływ na napływ poszczególnych produktów, np. bliskość geograficzna, wysokość kosztów pracy na rynkach (z których pochodzą towary), powiązania kapitałowe lub kulturowe.
Taka informacja pozwala na podjęcie najlepszej decyzji i odpowiednie dostosowanie produktu do potrzeb danego rynku.
Raport + Doradztwo
Zobacz wideo, aby zobaczyć czytać raport Export Indicator i na jakiego rodzaju wskazówki eksperta możesz liczyć.
Pobierz przykładowy raport, aby sprawdzić jego zawartość.
Dla kogo przeznaczony jest Export Indicator?
Raport jest narzędziem dla:
- firm już eksportujących swoje towary;
- firm planujących aktywny rozwój eksportu w swoich organizacjach.
Raport jest idealnym rozwiązaniem dla każdego przedsiębiorcy, który chce rozwijać firmę poprzez ekspansję na rynki zagraniczne, jednak nie jest pewny do jakich krajów chciałby eksportować swoje towary i nie chce marnować środków ani czasu na samodzielne badania poszczególnych rynków oraz podejmowanie (często nietrafnych) decyzji.
Case Studies
Raport może pomóc również firmom już eksportującym swoje towary, dając informacje czy wybrane rynki zagraniczne były najlepszym wyborem, czy może są inne, bardziej odpowiednie dla sprzedaży danego produktu, na które eksport przyniesie firmie znacznie więcej korzyści.
wyświetlono 787 views