Zaznacz stronę

Bazy danych importerów

Praktycznie każdy rynek ma wewnętrzne regulacje dotyczące poziomu otwartości na działania eksportowe i importowe, dlatego przygotowanie i wycena bazy danych eksporterów i importerów to długotrwały i zróżnicowany proces.

Interesuje Cię baza danych importerów Twojego produktu?

Zostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą.





    Bazy danych importerów... Jak robimy to w ITRO?

    Bazy danych importerów i eksporterów tworzymy na podstawie danych statystycznych pozyskiwanych w urzędach celnych i firmach brokerskich. W oparciu o kody celne (kodów HS) produktów pozyskujemy informacje dotyczące podmiotów, które zajmują się importem lub eksportem danych wyrobów.

    Podstawą sukcesu prowadzonych przez firmy działań marketingowych jest precyzyjna selekcja oraz dobór kontrahentów, czyli w rezultacie odbiorców treści marketingowych.

    Bazy, które przygotowujemy w ITRO są:

    • ściśle dopasowane do prezentowanego przez klienta profilu działalności,
    • uwzględniają jego potrzeby,
    • specyfikę branży oraz rynku na którym działa,
    • zawierają jedynie te podmioty, które są wiarygodne, sprawdzone i zgodne z wyszukiwanym profilem.

    Co oferuje baza danych ITRO?

    Idealny klient to ten, który już importuje na dany rynek takie towary, jakie oferujemy. Bazy danych importerów i eksporterów tworzymy na podstawie danych statystycznych pozyskiwanych w urzędach celnych i firmach brokerskich. W oparciu o kody celne (kodów HS) produktów pozyskujemy informacje dotyczące podmiotów, które zajmują się importem lub eksportem danych wyrobów.

    Takie bazy, opracowujące eksport i import towarów oraz eksport i import usług na rynek docelowy, w zależności od rynku zawierają nawet do 100 pozycji określających transakcję handlową, na którą składają się:

    • kraj pochodzenia towaru,
    • producent,
    • dostawca,
    • ilość towaru,
    • waga netto i brutto,
    • wartość towaru i wiele innych.

    Tak przygotowane bazy danych to źródło cennej wiedzy biznesowej, która pozwala podejmować trafne decyzje handlowe zarówno jeśli chodzi o handel krajowy, jak i handel zagraniczny.

    Dla kogo przeznaczone są bazy danych importerów ITRO?

    Bazy danych importerów polecamy klientom, którzy chcą:

    rozwinąć istniejące sprzedaże na rynku zagranicznym

    pozyskać nowy rynek, ale wcześniej zweryfikują wybór rynku na podstawie raportu Wskaźnik Eksportu

    wesprzeć działania sprzedażowe Promocją na rynkach zagranicznych

    Bazy danych – przygotowanie i wycena

    Bazy danych importerów, jak również dedykowane bazy danych, ze względu na pracochłonność procesu ich przygotowania oraz zawartość merytoryczną są relatywnie drogie. Zawierają jednak bardzo cenne dane, które skracają proces negocjacji, sprzedaży i wejścia na rynek zagraniczny z naszą ofertą.

    Dlatego zalecanym jest by w pierwszej kolejności sprawdzić czy rynek, z którego chcielibyśmy pozyskać bazę importerów, jest właściwym dla nas rynkiem docelowym. Pomoże w tym „Wskaźnik Eksportu”, czyli raport opracowany przez firmę ITRO, zawierający dane statystyczne dotyczące obrotu handlowego towarem sklasyfikowanym według kodu HS (Harmonized System) na 150 rynkach świata.

    Raport ten pokaże nam globalny potencjał rynków oraz kierunki eksportu z Polski (lub innego dowolnego kraju), oraz wskaże konkurencję na wybranych przez nas rynkach. Taka informacja pozwoli nam określić, który z rynków docelowych ma największy potencjał i w który warto inwestować środki w celu budowy swojej pozycji na danym rynku. Dzięki temu, będziemy bogatsi w wiedzę, która pozwoli nam na bardziej precyzyjne opracowanie baz danych.

    Zamów bazę danych dla Twojego produktu

    Jeśli zapiszesz się do naszego newslettera i wyrazisz zgodę na przetwarzanie danych handlowych, pierwszą bazę możesz zamówić już dzisiaj z 50% rabatem!

    A może dedykowane bazy danych?

    Dedykowane bazy danych to narzędzie marketingowe, które dzięki swojemu zaawansowaniu, precyzyjnemu sprofilowaniu oraz dostosowaniu do aktualnych potrzeb klienta jest bardzo pomocne w nawiązaniu i utrzymaniu kontaktu z potencjalnymi partnerami handlowymi. Dzięki zawartym w nich danym, handlowcy oszczędzają czas i fundusze, ponieważ weryfikacja gotowych i często nie uaktualnianych baz jest bardzo czasochłonna. Ponadto gotowe bazy danych cechują się zbyt dużą ilością rekordów, co czyni je bezużytecznymi. Poszukując potencjalnego klienta wśród 1000 firm, ciężko znaleźć i wytypować właściwą dla swojego biznesu.

    Dlatego też, wychodząc naprzeciw potrzeb klientów, firma ITRO oferuje usługę tworzenia dedykowanych baz danych. Nasi specjaliści tworzą je ręcznie wg. zamówienia oraz indywidualnych potrzeb klienta, co gwarantuje poprawność i aktualność zawartych w nich danych. Klient może przyjąć dowolne kryteria doboru, według których są one tworzone. Warto jednak pamiętać, iż im bardziej zawężamy kryteria wyszukiwania, tym trudniejsze jest to zadanie – a co za tym idzie, tym większe koszta pozyskania takich baz. Ze względu na stopień skomplikowania danej bazy, każda może zawierać maksymalnie do 300 rekordów.

    Przykładowe bazy danych, których w przeszłości podjęła się firma ITRO to:

    • bazy obiektów krytycznych na Bliskim Wschodzie,
    • bazy złóż skał twardych w Peru, Kazachstanie, RPA i Brazylii,
    • bazy firm z UK z danym PKB,
    • bazy rocznej produkcji odlewni w Niemczech.

    Więcej informacji na temat dedykowanych baz danych: tutaj.

    Przed zdecydowaniem się na zakup baz danych, zachęcamy do gruntownej analizy wyboru rynku wraz z Raportem „Wskaźnik Eksportu”.

    A w następnych krokach proponujemy zapoznać się z naszymi:

    1. Usługami promocji na rynkach zagranicznych
    2. Ofertą rozwoju sprzedaży na rynkach zagranicznych
    wyświetlono 3 444 views

    Wybór rynku

    Najważniejszy czynnik powodzenia w eksporcie to właściwy wybór rynków. „Wskaźnik eksportu” to autorska metodologia oparta na analizie danych statystycznych urzędów celnych. Raport pokazuje eksport wybranego wg. klasyfikacji celnej kodów HS (Harmonized System) produktu i pokazuje wymianę handlową danym towarem na 150 rynkach świata.

    Więcej o raporcie Export Indicator…

    Promocja na rynku

    Skuteczną komunikację z potencjalnym klientem prowadzimy w jego rodzimym języku. Pierwsze co robi kontrahent po otrzymaniu propozycji współpracy to ocena materiałów handlowych jakie otrzyma. Następnie szuka informacji w Internecie na temat firmy, która przesłała mu ofertę. Dobrze przygotowana komunikacja ma potwierdzić jego oczekiwania.

    Więcej o promocji zagranicznej…

    Rozwój eksportu

    Outsourcing sił sprzedaży w naszej firmie zapewni bezpieczny eksport. Doświadczeni Specjaliści ds. Eksportu zajmą się całym procesem od wyboru rynku, budowę i selekcję bazy kontrahentów, poprzez orpacowanie strtagii promocyjnej  do rozwoju sprzedaży na wybranych rynkach zagranicznych. Delegując rozwój sprzedaży eksprtowych do Itro skupiasz się na swoim biznesie.

    Więcej o rozwoju eksportu…