Jak wykorzystać potencjał targów?
Udział w targach zagranicznych często okazuje się być decydującym czynnikiem w rozwoju eksportowym firm. Dają one niepowtarzalną szansę na zaprezentowanie swoich produktów i usług, a także na nawiązanie cennych kontaktów biznesowych. W ITRO zdajemy sobie sprawę, jak ważne są te wydarzenia dla polskich przedsiębiorców dążących do ekspansji międzynarodowej. Chcielibyśmy lepiej zrozumieć wyzwania, oczekiwania oraz trudności, z jakimi Państwo się spotykacie, jak również poznać Państwa doświadczenia i pytania dotyczące udziału w targach zagranicznych. Dlatego serdecznie prosimy o wypełnienie naszej ankiety. Państwa opinie są dla nas cenne i pomogą kształtować lepsze strategie wsparcia na rynkach międzynarodowych.
wyświetlono 55 views
Wybór rynku / produkt
Najważniejszy czynnik powodzenia w eksporcie to właściwy wybór rynków. „Wskaźnik eksportu” to autorska metodologia oparta na analizie danych statystycznych urzędów celnych. Raport pokazuje eksport wybranego wg. klasyfikacji celnej kodów HS (Harmonized System) produktu i pokazuje wymianę handlową danym towarem na 150 rynkach świata.
Baza importerów / produkt
W Itro wiemy kto kupuje określony towar. Znajdziemy klientów na każdym rynku. Bazy danych importerów w zależności od rynku mogą zawierać nawet do 100 pozycji, określających transakcję eksportową od kraju pochodzenia towaru poprzez producenta, dostawcę, ilość towaru, wagę netto i brutto, wartość towaru i wiele innych.
Promocja na rynku / usługa
Skuteczną komunikację z potencjalnym klientem prowadzimy w jego rodzimym języku. Pierwsze co robi kontrahent po otrzymaniu propozycji współpracy to ocena materiałów handlowych jakie otrzyma. Następnie szuka informacji w Internecie na temat firmy, która przesłała mu ofertę. Dobrze przygotowana komunikacja ma potwierdzić jego oczekiwania.
Rozwój eksportu / usługa
Outsourcing sił sprzedaży w naszej firmie zapewni bezpieczny eksport. Doświadczeni Specjaliści ds. Eksportu zajmą się całym procesem od wyboru rynku, budowę i selekcję bazy kontrahentów, poprzez orpacowanie strtagii promocyjnej do rozwoju sprzedaży na wybranych rynkach zagranicznych. Delegując rozwój sprzedaży eksprtowych do Itro skupiasz się na swoim biznesie.