Zaznacz stronę

Cross-Border E-commerce 2024

Home | Wydarzenia | Cross-Border E-commerce 2024

E-commerce: Wejdź na Globalny Rynek

Data:

16.05.2024

Miejsce:

Sound Garden Hotel, Warszawa

Konferencja Cross-Border E-commerce 2024 to wydarzenie dedykowane liderom i specjalistom branży e-commerce, którzy dążą do rozszerzenia swojej działalności na globalne rynki. Spotkanie to stanowi platformę do wymiany wiedzy i doświadczeń, które pomogą uczestnikom z sukcesem wejść na międzynarodowe areny handlu elektronicznego.

Do wydarzenia pozostało:

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Udział w konferencji Cross-Border E-commerce zapewnia unikalną możliwość poznania kluczowych strategii, trendów oraz narzędzi niezbędnych do skutecznego wdrożenia i zarządzania sprzedażą online poza granicami kraju. W programie przewidziano sesje z ekspertami o globalnej sprzedaży internetowej, które pomogą uczestnikom zrozumieć specyfikę poszczególnych rynków i dopasować swoje produkty do międzynarodowych oczekiwań klientów. Będzie również możliwość nawiązania kontaktów z potencjalnymi partnerami biznesowymi, którzy mogą wspierać logistykę, komunikację oraz obsługę klienta na różnych etapach ekspansji.

Sebastian Saowski-Romanov

Sebastian Sadowski-Romanov

Sebastian Sadowski-Romanov, prezes Zarządu ITRO Sp. z o.o., posiada doświadczenie w działalności importowo-eksportowej na rynku międzynarodowym – Unii Europejskiej, Unii Celnej, Chin i USA – bezpośrednio, jako przedsiębiorca i jako konsultant od 1995 roku. W ciągu ponad 12-letniej historii firmy, ITRO wprowadziło polskie przedsiębiorstwa na rynki zagraniczne, organizując spotkania B2B na targach międzynarodowych w 300 przeprowadzonych projektach eksportowych. Cross-Border e-commerce w Itro zaczyna się od stworzenia ‘strategii działań w Internecie”, pierwsze co powinniśmy wiedzieć to jak wygląda nasza konkurencja, na jakie frazy się pozycjonuje, jakie frazy są używane przez naszych potencjalnych klientów do wyszukiwania oferty, która ich interesuje i zaplanowanie odpowiednich kanałów komunikacji, odpowiednich przekazów dostosowanych do wymogów rynku i różnic kulturowych panujących na rynku.

HS Connector sponsorem UFI Global Congress 2023

Dzięki udziałowi w Cross-Border E-commerce

  1. Stworzysz skuteczną strategię cross-border e-commerce,
  2. Poznasz specyfikę sprzedaży internetowej na poszczególnych, zagranicznych rynkach,
  3. Dopasujesz doświadczenie zakupowe do oczekiwań klientów w danym kraju,
  4. Nawiążesz współpracę z partnerami, którzy pomogą Ci odnieść sukces na danym rynku (począwszy od efektywnej komunikacji z klientami, przez sprawną logistykę po optymalną obsługę zwrotów),
  5. Zyskasz inspiracje poznając historie sukcesu różnych marek na międzynarodowych rynkach,
  6. Wymienisz się doświadczeniami z innymi e-sklepami – uczestnikami Konferencji.
Konferencja Cross-Border E-commerce | 16 maja 2024

Program

II Blok tematyczny – przygotowanie MBI

Cross-border: Jak dzięki automatyzacji procesów nie pogubić się w wielu rynkach

Kamil Niedziewicz, Menedżer ds. Rozwoju Biznesu w Ergonode i Radosław Żurawski, CSO/eCommerce Consultant

II Blok tematyczny – przygotowanie MBI

5 najważniejszych kwestii prawnych podczas planowania ekspansji

Marcin Tomczak, CEO & Founder ecommerce.legal

II Blok tematyczny – przygotowanie MBI

Jak marki premium dbają o obsługę klienta e-commerce: Case study

Damian Kuczyński, Head of Operations and co-owner Salesupply Polska

II Blok tematyczny – przygotowanie MBI

Rola Hongkongu w sprzedaży do Chin za pośrednictwem kanałów e-commerce

Anna Dowgiałło, kierowniczka warszawskiego biura Hong Kong Trade Development Council

II Blok tematyczny – przygotowanie MBI

Rich Content- efektywny sposób budowania silnej marki

Maciej Tomaszyk, założyciel i CEO Custommerce

II Blok tematyczny – przygotowanie MBI

Ekspercki panel dyskusyjny: GoInternational: Najczęściej popełniane błędy przy ekspansji zagranicznej e-commerce i jak ich uniknąć?

Adam Zając, Head of Business Development, Packeta Poland, Joanna Baran, Head of Sales, Zaufane.pl, Monika Kosmowska, Expansion Specialist, Get Noticed Agency, Kamil Garbowski, Ecommerce Success Specialist, IdoSell, Paweł Chybicki Revenue Manager Nethansa, Bartłomiej Waluś Senior Sales Account Manager,Expandeco

II Blok tematyczny – przygotowanie MBI

Ekspercki panel dyskusyjny: Trendy w Cross-Border E-commerce. Szanse i zagrożenia

 

Sebastian Sadowski-Romanov, Prezes i przedstawiciel firmy ITRO, weźmie udział w panelu dyskusyjnym na temat „Trendy w Cross-Border E-commerce. Szanse i zagrożenia” . Jako doświadczony przed w branży e-commerce, Sebastian podzieli się swoją wiedzą oraz praktycznymi doświadczeniami dotyczącymi rozwoju działalności na rynkach międzynarodowych. Dyskusja skupi się na identyfikacji kluczowych trendów w handlu transgranicznym, jak również na analizie możliwości i wyzwań, które niesie globalna ekspansja. Uczestnicy panelu będą mieli okazję dowiedzieć się, jak efektywnie wykorzystać potencjał e-commerce w skali międzynarodowej, a także jak minimalizować ryzyka związane z wejściem na nowe rynki.

Umów się na spotkanie

Sebastian Sadowski-Romanov

Sebastian Sadowski-Romanov

Prezes Zarządu ITRO Sp.zo.o.

Mob.: 512 022 907 | sadowski@itro.pl


Zapraszam serdecznie do udziału w Konferencji Cross-Border E-commerce oraz do umawiania indywidualnych spotkań. Сhętnie porozmawiam o możliwościach współpracy oraz o strategiach skutecznego wykorzystania e-commerce w ekspansji międzynarodowej. Aby umówić się na spotkanie, wystarczy rozwinąć poniższy kalendarz i wybrać termin, który najlepiej pasuje do Państwa harmonogramu. Liczymy na liczne uczestnictwo i aktywne wsparcie tego wydarzenia.

Jestem zainteresowany spotkaniem

 


wyświetlono 34 views