Get in touch tel.: +48 22 501 52 81
Strategia Eksportowa

SKUTECZNA STRATEGIA INTERNACJONALIZACJI PRZEDSIĘBIORSTWA

Homme avec une tablette numérique touchant un écran tactil

SKUTECZNA STRATEGIA INTERNACJONALIZACJI PRZEDSIĘBIORSTWA | STRATEGIA EKSPORTOWA

Znając produkt lub usługę klienta oraz rynek docelowy, na jaki będzie kierowany można budować strategię wejścia na dany rynek; zbadać kanały dystrybucji, dokonać segmentacji klientów, wytypować najbardziej efektywne kanały komunikacji i pozyskiwania klientów, opracować materiały marketingowe i handlowe w języku danego kraju, określić warunki serwisowe i gwarancyjne oraz optymalne rozwiązania, które zapewnią sukces w ekspansji na danym rynku.
Strategia internacjonalizacji przedsiębiorstwa [strategia eksportowa] to jest nowy model biznesowy internacjonalizacji działalności firm.

Opracowanie strategii eksportowej zawiera następujące elementy:

cropped-logo.pngAnaliza pozycji konkurencyjnej przedsiębiorcy oraz jego możliwości eksportowych, pod kątem oferowanych produktów/usług,

cropped-logo.pngAnaliza i wskazanie rynku/rynków docelowych działalności eksportowej, pod kątem produktów lub usług przedsiębiorcy, w tym analiza konkurencji – główni konkurenci oraz ich oferta, a także analiza ich słabych i mocnych stron,

cropped-logo.pngAnaliza konkurencyjności produktu/usługi na każdym ze wskazanych rynków docelowych, w tym analiza ich słabych i mocnych stron,

cropped-logo.pngOpis wyznaczonych celów,

cropped-logo.pngStrategia eksportowa w zakresie produktu/usługi, w tym:

» Adaptacja produktu do wymogów wskazanych rynków zagranicznych
› dostosowanie produktu do potrzeb rynku
› wyznaczanie budowa wartości dla klientów
› budowa oferty dla partnerów zagranicznych
› wybór strategii produktowej na różne rynki
» Cena eksportowa, czyli jak dobrać cenę do rynku docelowego
› wybór strategii cenowej na rynki zagraniczne
› inwentaryzacja cen produktów konkurencji
› metody wyznaczania korzyści cenowej dla nabywcy oraz dystrybutora na rynkach zagranicznych
› możliwość w zakresie polityki rabatowej
» Wskazanie źródeł finansowania działalności eksportowej w oparciu o narzędzia finansowe.
cropped-logo.pngWskazanie i uzasadnienie wyboru działań służących realizacji strategii eksportowej,
cropped-logo.pngSzacowane koszty wdrożenia opracowanej strategii eksportowej,
cropped-logo.pngWstępny harmonogram wdrażania strategii eksportowej.
 



Newsletter Signup

ITRO SP. Z O.O. | ITRO CO., LTD.

Export Solutions

Aleje Jerozolimskie 81/1702, 02-001 Warszawa

+48 22 501 52 81

itro@itro.pl

KRS: 000-038-71-48 NIP: 7831672763 REG: 301751271

Polub nas na Facebooku i bądź na bieżąco z aktualnościami